Friday, 14 December 2012

This Is Maisarah Bt Azman..

Ini jawapan untuk teka gambar semalam. Untuk pengetahuan..tak der sorang pun anak KZ yg mewarisi kecerahan kulit KZ....tapi Maisarah paling iras dengan wajah KZ..
Yang bertag ribbon itulah Maisarah. Yang bertudung hitam tu bff dia, namanya juga Maisarah tapi ada Siti di pangkalnya.

Salam semanis coklat,
          kak zan

13 comments :

umialya said...

betul le : Maisarah juga, hihihi

comellah anak KZ, tgok KZ bercermin mata ingat anakpun pakai spek jugak le..

ieda said...

aah wajah maisarah ada iras2 KZ ..
comel .. cerah2 tuu .. ;)

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

haaaaaaa.. akhirnya dapat juga komen, tadi asyik problem jer..

Maisarah lebih comel dari emaknya, hehehe.. jangan mare.. gurau jer, tentulah comel macam emaknya, kannnn

Nisah Idham said...

mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi KZ, emaknye cantik , anaknya mestilah ayu :)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

cantik mcm kak Zan juge =)

zulaikha megat said...

anak anak k zu pun takder yg mengikut iras muka k zu...

kak zu dan suami hidung mancung tapi anak2 semua nya hidung pesek..

Nooriah Abdullah said...

cantiknya Maisarah ni, anak kak noor pun ada nama Maisarah jugak baru je kawin bulan 9 lepas heee

Haryati Faizal said...

kiut anak kak zan ye...

Dinas Aldi said...

Tengok dalam grup tu, Maisarah kak Zan yg paling manis. Eh jangan la pulak marah kawan2 dia kat cek, hehe..tapi mmg betoi :D

nur said...

Kan betel saya teka yg paling kiri.... MGM miasma rah sgt sweet

nur said...

Huhuhu, apsal byk sgt spelling mistake? tulis semula laa... Kan betul saya teka paling kiri... Mmg maisarah sgt sweet!

kak nora said...

cantik..salah sorang mesti ada yang mewarisi..

hainom OKje said...

KZ...letaklah gambo satu famili nk tengok!