Friday, 14 December 2012

KZ Sesat Rupanya....

TERIMA kasih kepada nurbijen kerana menjelaskan kenapa blognya cuma orang2 dibidangnya sahaja yg faham. Sila ke sini untuk blog nurbijen yg lebih santai                   http://ceritadanishdanumi.blogspot.com/

nur said...
Blog yang KZ selalu baca tu adalah blog teknikal saya... mmg ramai juga yang sesat kat situ... hanya orang dalam bidang saya jer yang boleh faham sbb banyak istilah teknikal yang saya gunakan...

Apa2, terima hasih sebab sudi kawan dengan saya... walaupun kita kenal secara maya saja...

Jemput singgah blog saya yang santai, http://ceritadanishdanumi.blogspot.co.uk

Blog ni saya banyak cerita tentang ragam anak2 :)


7 comments :

umialya said...

akakpn selalu ke sana

Nisah Idham said...

begitu rupenye !!
hehe nisah pun nak menyibuk jugaklah ke sana..

here I Go !!!!!!!!!!!!!!

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

belum pernah ke sana,hehehe

Rai Ourkizuna said...

oh..cerita apa..cerita apa <<< penyibuk..hahaha...

Haryati Faizal said...

hihi salah umah ye...

nur said...

Huwaa, terharu pula bila buat entry khas mcm ni... Terima kasih KZ ;)

hainom OKje said...

Dah folo dah!