Sunday, 18 November 2012

Please Pray For Gaza








Salam semanis coklat,


9 comments :

insan marhaen said...

Apa yang termampu kita selain doa ialah sumbangan melalui AQSASARIF dan boikot barangan Yahudi!

Nor Salmi said...

Sama-samalah kita titipkan doa buat mereka..

محمد رازيق said...

bersama kita titipkan doa buat mereka. sedih, melihat kesengsaraan mereka.

btw tq kak singgah blog. jgn srik mai lagi.

Nad @ MamaZN said...

sgt sedih...
nak2 bila yg jadik mangsa adalah kanak2...

sama2 kita berdoa moga2 penderitaan diorg di palestin cepat2 berakhir...

mama ju, said...

Terimakasih dan salam kenal.
Ya Allah betapa sengsaranya..

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

salam kak zan,,sedihnya bila kite kt umah cukup makan, pakai, tgh bgembira tp dieorg kt sane menderita,,

hanya mmpu berdoa, moge Allah lindungi mereka,amin

Kak yon said...

hanya doa yang dapat dipohon.moga mereka dilindungi Allah..amin

❤Kamsiah❤ said...

disana...dum dam dum dam bunyi bom...tak mengira mangsa...disini dum dam dum dam bunyi mercun..sakitnya hati tak terkata...terkejut,terjaga dimalam2 buta...

Cik Que said...

sbnrnya cik Que mmg tak tahu menahu pun psl perang2 ni sb rasa mmg tak mao ambik tau..bkn apa, cik Que kesian sngt bila tengok diorng yg tak berdosa mati macam tu saja..

# jauh di sudut cik Que doakan supaya roh mereka tenteram dan aman.