Monday, 25 March 2013

I'm Back!!!!!

KETIKA membuka semula blog Semanis Coklat ni, KZ rasa sangat hiba...lama sungguh rasanya KZ meninggalkannya...
     Masih ada yg ingat pada KZ...yelah...KZ cuma blogger picisan..ehhhh..ada yg rindu..


Tak kisahlah korang rindu atau tak pada KZ tapi KZ rinduuuuuuuuuuu kat korang semua.....

Apa khabar teman2 blogger semua. Semoga semasa ketiadaan KZ selama ini..teman2 baik-baik jer...tak ada yg masuk spital atau mc tiga pat hari terbaring atas katil kan?
     KZ? uishhhh....sihatttt...Apa yg KZ buat selama rest dari berblogging ni..emmmmm...tak derlah hebat sangat..nanti KZ citer ya..

KZ rasa untuk n3 pertama sesudah rehat, cukuplah dulu. KZ nak tarik nafas dulu...

[sekarang sudah pukul 4 petang, apa kebaikan yg telah kawan2 lakukan setakat hari ni?]

Salam semanis coklat, 

9 comments :

Kesuma Angsana said...

wlcm back yer dear

umi alya said...

winduuuuuuuuuu

Nisah Idham said...

Welcome back KZ..
rindu.. berminggu tunggu kepulangan KZ.. jangan cuti lama-lama lagi ye kak.. (^_~)

TiranaAduka said...

kebetulan
Salam kenal dari tirana aduka kz.

nurbijen said...

selamat kembali KZ... rindu juga kat coretan KZ :)

TiranaAduka said...

terima kasih atas kesudian memgunjungi tempat tirana aduka..selamat kembli blogging

Nor Salmi said...

Selamat kembali Zan..

hainom OKje said...

lama dah tunggu resepi dari KZ hehe

hainom OKje said...

lama dah tunggu resepi dari KZ hehe