Wednesday, 19 December 2012

Tahniah Kakak

AKHIRNYA debaran itu sampai ke penghujungnya. Tahniah kakak..6A 2B...


Salam semanis coklat,
          Kak Zan

34 comments :

Mas Zull said...

assalamualaikum ....tahniah2 dah berjaya dlm PMR...:)

Cik Que said...

wow..terbaekk la..takniah..=)

Kesuma Angsana said...

tahniah ye

hainom OKje said...

Tahniah ye untuk kakak dan emaknya jugak!...

hainom OKje said...

KZ sayangnya BM tu B kan....kalau A dah tambah satu mata lagi!

Abil Fikri Ahmad said...

Good girl...taniah

Irfa said...

tahniah ye kakak
dan ibunya juga ;)

Kakzakie said...

Syukur alhamdulillah. Tahniah dari auntie buat kakak ye. Teruskan utk lebih cemerlang lagi.

ieda said...

alhamdulillah 6 A tuuu
sukenyaaa ;)

mama maman aka yana said...

tahniah.. :)

aizu's life said...

tahniah kakak.. :)

❤Kamsiah❤ said...

tahniah utk anakanda...ada hadiah tak utk dia..:)

Nisah Idham said...

Tahniah !!
semoga kakak lebih cemerlang utk SPM pula :)

Haryati Faizal said...

tahniah tuk anak KZ...

Ibuhani said...

Tahniah ye.....

aTieYusof Family said...

Tahniah buat anak akak...
Bijak nya dia...:)
Alhamdulillah...

umialya said...

alhamdulillah.. tahniah

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

TAHNIAH dr Acik atie...kejayaan anak2 adalah kebahgian buat kitakn.Semoga terus cemerlang didlm bidang pelajarannya.Aminnn
Sealmat melangkah ke tingkatan 4 ditahun depan (^_^)

Si Matatajam said...

Alhamdulillah...bagus result kakak tu..tahniah..

Nooriah Abdullah said...

tahniah utk anak Nor ya semoga terus maju di masa akan dtg

maya amir said...

congrats utk anak & maknya:)

BERT said...

wahwah tahniah ya..

Aisyah Sakinah said...

Alhamdulillah...
Tahniah...
- sebagai ibu memang kita pun seronok sama kan?

ieja amieja said...

alhamdulillah..tahniah buat kakak dan ibunya jg..semuga kejayaan demi kejayaan akan terus mengiringi perjalanan hidupnya kelak..^^

Ros said...

Assalamualaikum,

Tahniah ya kakak ngan maknya tu..he.he
Mesti happy sangat2 kan bila tengok anak2 dah berjaya...

ANIM said...

tahniah...tahniah..
baik untuk si anak dan emak :D))

lynn kamarul said...

tahniah kakak =) dapat gembirakan hati ibu

HeNRieTTa JoSe said...

tahniah akk...tahniah kepada ibubapanya juga yang pndai mendidik....

PSSS....rietta nk blk semenanjung dah masa tu....

Si Matatajam said...

Tahniah utk anak Kak Izan...tahniah jugak untuk ibu bapanya sb berjaya mendidik anak hingga berjaya

Cho Zila said...

Tahniah atas kejayaan .. teruskan usaha kerana panjang lagi perjalanan.

kinara kinatara said...

wah macam result kina dulu2...:)

xp kina yang b sejarah n bi..:)

tentanghati said...

alhamdullilah, tahniah buat kak zan dan anaknya

Nor Salmi said...

Tahniah buat kakak!

ANNA MARIANA said...

wah, tahniah yer... =)