Monday, 10 December 2012

Jelmaan Nenek Bongkok...

ENTAH di mana silapnya..bangun tidur petang semalam, tiba-tiba sakit pinggang 'menerkam' KZ. Aduhhh...nak berjalan pun dan macam nenek bongkok dua! Makan panadol extend pun tak memberi apa2 kesan.

     Jadi hari ini, KZ istiharkan hari cuti dari berBW sebab tak boleh duduk lama-lama dan projek memperkenalkan teman2 followers juga tertangguh nampaknya!

     Untuk semua sahabat2 maya, Happy Blogging dan tolong doakan KZ cepat sembuh! Adoiiiiii.....(angkat tangan , siapa yg tertipu dengan tajuk entri ni...hahahahh..)

Salam semanis coklat,

15 comments :

ANIM said...

zan, semoga cepat sembuh...

p/s bila "nenek" sakit pinggang..satu kerja tak boleh buat, mau baring saja..

nurazzah8 said...

As-Salam...semoga cepat sembuh

umialya said...

gamaknya lama sgt duduk depan lappy, nmpknya kena rehat byk2..

Kakzakie said...

Kakak tertipulah ingatkan anak KZ jumpa nenek bongkok hihi..

Moga cepat sembuh.

aTieYusof Family said...

Moga cepat sembuh KZ..

Ibu n Abah said...

Sakit pinggang mmg sgt menyiksakan..
Byk berehat hingga betul2 sembuh....

Goh LinLin said...

get well soon

Kasih Salina said...

haha..gempak kak tajuk n3 tu..kesian nenek bongkok zaman IT ni,

Mrs Velentine said...

semoga cepat sembuh

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

kak zan,,moge cepat sembuh tau

zulaikha megat said...

nenek bongkok 2 ker 3 ni..hehe

semoga cepat sembuh ya..

Haryati Faizal said...

semoga cepat sembuh ye...

kinara kinatara said...

xpe kak.pelan2..huhu..
jaga kesihatan..makan ubat yaaa..:)

zoora qushairi said...

salam kenal kak zan. baru follow. nnti BW blog zura yea ;)

get well soon kak zan. dah baik blom sakit pinggang ?

hainom OKje said...

KZ...banyak sangat duduk tu he..he..apa pun semoga cepat sembuh ye KZ