Monday, 31 December 2012

Apa Khabar Teman-teman?

APA khabar teman2 bloggers semua? Sejak Khamis lepas KZ langsung tidak membuka ruangan blogspot. Rindu betul pad teman2 semua!
     Tentu macam2 cerita dari teman2 yg KZ dah terlepas. Sebenarnya, selepas menghadiri Majlis Oreantasi di sekolah pada hari Khamis lepas, kami sekeluarga terus bertolak ke Bahau, Negeri Sembilan. Muhd. Haziq pun tak sempat nak menukar baju, terus naik kereta!
     Kami singgah di Ipoh untuk menjemput Adi (hero no 3) dan kemudian terus bergerak ke selatan. Kerana tidak sempat menghadiri majlis pengkebumian arwah Epit hari Selasa yg lalu, jadi kami ingin menziarahi keluarga Kak Ani untuk bertanya khabar.
     Kami tiba di perkarangan rumah Kak Ani di Kg. Jambu Lapan, Bahau, lebih kurang pukul 9.30 malam, disambut mesra keluarga Kak Ani dan sempat bertangisan ketika memeluknya. 
     Di lain entri KZ akan ceritakan sedikit kesah perjalanan kami.

Salam semanis coklat,

8 comments :

umialya said...

rindu bangat..

umialya said...
This comment has been removed by the author.
Nisah Idham said...

salam KZ, patutlah tak nampak kZ.. rindu sangatlah dengan entri KZ tu..

>> mesti penat perjalanan jauh kan.. KZ rehar tau !! take care

Kakzakie said...

Takziah pada keluarga mereka. Sedihnya kehilangan ahli keluraga dapat kakak bayangkan..

Haryati Faizal said...

rindu jugak ngan entry kak zan...

Fauziah Mohamad said...

Take your time:)

ieda said...

semoga selamat didalam perjalanan ye kak .. ;)

salam takziah dari saya buat keluarga epik ye kak ..

Rai Ourkizuna said...

salam takziah utk akak sekeluarga.. jaga diri dan kesihatan ya kak..