Tuesday, 20 November 2012

Peace No War


  • Norhaizan Hakim Apa yg hang pa meluat tu? Sebab aku pun tak nengok!
  • Raja Nur Asyura meluat ngan politik kat malaysia ni....xhabih2 nak gadoh..kene bom nnt baru tau...
  • Aiza Nur Hashim Sebab banyak yang dia laporkan tu sebenarnya tak betul... ramai orang dah tahu perkara sebenar.
  • Aiza Nur Hashim Perkara yang benar di sorok, perkara yang tipu atau tidak jelas di perbesarkan. Aku dah banyak hari tak tengok TV3, kisah GAZA banyak baca di internet. TV banyak tengok bola aje... kalau berita TV3, maaflah, aku tak tengok.
  • Norhaizan Hakim Apa yg tak betul...apa perkara sebenar Aiza Nur Hashim!
  • Aiza Nur Hashim Tambah nak pilihanraya ni, tak payah le tengok berita TV3. Siapa yg bergantung pada berita TV3 tu umpama katak bawah tempurung...
  • Raja Nur Asyura marah benor Aiza Nur Hashim....hiihihi
    10 hours ago · Like · 1
  • Aiza Nur Hashim Tak marah, terpulang pada orang untuk menilai, kalau kita menilai situasi politik berdasarkan apa yang di sampaikan oleh TV3 baik kita fikir balik, adakah kita menilai dari sudut yang adil. Kita perlu dengar cerita kedua-dua pihak. Contohnya mcm Nik aziz kata UMNO murtad tu, ada tak dengar penjelasan dari pihak Nik Aziz. Nik Aziz doakan kemusnahan tu, ada tak kita dgr doa yang mcm mana...
    10 hours ago · Like · 1
  • Norhaizan Hakim Aiza Nur Hashim..siapa pun kamu..apa fahaman politik kamu..status kamu..tahap pendidikan kamu..siapa ibubapa kamu..di mana sektor kamu menerima gaji...mendoakan keburukan untuk orang lain???????..tak faham oleh pemkiran kakak yg tidk berpelajaran tinggi ni.
  • Aiza Nur Hashim Kakak tak faham sebab kakak cuma tengok TV3, ada baca penjelasan dari pihak lain, mcm bekas mufti Ustaz Maza :http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oMNeVX59sv4
  • Aiza Nur Hashim Mendoakan orang yang membuat aniaya kepada kita walaupun sipembuat aniaya itu Islam adalah dibolehkan. Mcm dalam situasi kelantan. Kelantan sepatutnya mendapat royalti sbyk 5% dari hasil petroleum yang di lombong dalam kawasan mereka. Ini suatu perjanjian , orang yg memungkiri janji adalah munafik. Tapi mereka sedap-sedap sedut semua itu dari bumi Kelantan dan menafikan hak rakyat Kelantan, ini penganiayaan namanya. Padahal mereka ini membuat perjanjian semua hasil petroleum yang di dapati dalam kawasan Malaysia petronas boleh ambil dengan syarat @janji memberi 5% dari hasil ini kepada negeri yang diambil petroleumnya, 5% itu banyak , kalau nak bilang unitnya ialah Billion (ribu juta). Oleh kerana dah banyak kali di minta dan di runding, maka rakyat Kelantan berhak mendoakan sipengambil harta mereka ini musnah. Ini semua orang tahu....
  • Aiza Nur Hashim Semua orang tahu TV3 pembohong, dia mempertahankan orang yang mengambil harta orang orang Islam. Dia membuat fitnah kepada Tuan Guru Nik aziz.
  • Aiza Nur Hashim percaya tak kalau hasil 5% petroleum tu di beri kepada rakyat kelantan, anak-anak kelantan akan mendapat pendidikan percuma dari prsekolah hingga ke universiti.
  • Aiza Nur Hashim Kakak aku orang yang pandai, bukan nya tidak berpelajaran. Bahkan adik beradik kita semua berpelajaran.
    9 hours ago · Unlike · 1
  • Azman Akab anak tok sidang tu.......
    8 hours ago · Like · 1
  • Norhaizan Hakim Aiza Nur Hashim..vidoe clip tu kakak dah tengok..berita tv3 jarang temgok,sebab masa tu sibuk siapkan dinner di dapur tapi kakak tetap berpendapat keperibadian seseorang dilihat dari lidahnya. Peace no war and plez pray for Gaza!
    about an hou                   

    DIATAS merupakan perbualan antara KZ dan adik KZ yg merupakan seorang guru










9 comments :

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

heheh takutnye kak izan kalau org pndai politik ni @_@

ape2pun kite buatlah ape yg patut kt muke bumi ni kn kak, jgn taksub sgt la kot

Nisah Mat Noh said...

huhu nisah tak berapa gemar nak berpolitik bagai, cume yg nisah tahu, yg benar tetap benar, yang salah tetap salah.. lain org lain pendapat. :) Peace NO War !! hikhikhi take care kak..

Rai Ourkizuna said...

kena rajin membaca dan ambik tau kan kak..benda ni sedikit sebanyak utk masa depan kita dgn anak2 jugak..

Cik Que said...

cik Que tak minat politik...^_____^

HeNRieTTa JoSe said...

Pss....thanks utk doa anda....

Kesuma Angsana said...

setuju ngan rai ! mmg kita perlu amik tahu benda2 mcm ni

Kak yon said...

ye..Peace NO War !!

Nor Salmi said...

Apa2pun, setiap orang akan anggap apa yg dia buat itulah yg betul. Nak nilai sesuatu perkara, bukan org je kena berfikiran rasional, diri sendiri pun sama.

Peace NO War !!

Nad @ MamaZN said...

pasal pilitik - no komen! ;)
terpulang pada diri masing2
undi adalah rahsia, hehehe...

kak zan, maknanya thn 87 akak spm, saya baru umo 5thn :)