Wednesday, 27 March 2013

Kitalah Itu...



KZ sangat tertarik dengan kata2 di atas yg KZ jumpa di laman fb. Tolong abaikan link yg tertera di bawahnya. KZ paste kata2 itu bukan atas dasar politik ya tapi kata2nya yg sangat bermakna.

[sekarang sudah pukul 10.20 pagi...sudahkah teman2 berselawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW ?]

Salam semanis coklat,

10 comments :

Kakcik said...

Semoga kita tak menjadi pak angguk yang sama sekali tak tahu apa yang dianggukkan... :)

Situs Top Info said...

kunjungan perdana gan..
jika berkenan saya menganjak agan untuk saling follow..

Nor Salmi said...

Setuju dgn Kak Cik.. Jangan sesekali kita jadi pak angguk yang tak tahu apa yang dianggukkan. Nak tambah sikit je, jangan juga kita jadi pak geleng yang tak tahu apa yang digelengkan. Kita dahpun dibekalkan dgn sumber rujukan. Justeru, buka mata dan celekkan minda..

Mas Zull said...

assalamualaikum ...susah nak ckp bab 2politik ni...:)

Hafizah Mohamad said...

Assalamualaikum...kak zan...fiza setuju sgt kata2 tu...sekarang ni byk sgt pak angguk...tp x tahu apa yg dianggukkan...jgn takut jika kita berada dilandas yg benar...biar buruk di mata manusia tapi cantik dipandangan Allah Ta'ala....

insan marhaen said...

Usah lihat orang lain. kita mulakan dengan diri kita dahulu!

hainom OKje said...

Betul betul KZ...... moga kita bukan hanya jadi pak turut je... tapi biarlah kita tau apa yg dianggukkan, apa yg digelengkan ....

Kesuma Angsana said...

ada sesuatu yg dalam maknanyer tu... moga mood dhari ini dah ok yer. Doakan yg terbaik for u always k

aTieYusof Family said...

Maksud tersirat kan Kak?..
moga tak lupa utk selawat ke atas junjungan kita..:)

nea lopah said...

mendalam maksud nya ni kak.